E-Mail:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten?
Zoek uw specialist of instelling en plaats een beoordeling.

Er is geen specialist of instelling gevonden naar aanleiding van uw zoekopdracht. Verander uw zoekopdracht of:

Specialist toevoegen Instelling toevoegen
Plaats een beoordeling
Help ook anderen met een beoordeling na uw behandeling. Voer uw behandeldatum en emailadres in en krijg een herinnering.
Behandeldatum
Email:

Veel gestelde vragen - BesteSpecialisten.nl



Algemeen



1. Wat het doel van BesteSpecialisten.nl?

Het doel is een platform te bieden waar zorgvraag en zorgaanbod, kwaliteit en transparantie samenkomen. Dit platform helpt u de geschikte medisch specialist te vinden bij u in de buurt. Door het aanbieden van onafhankelijke informatie en openbare reviews, is de zorgconsument beter in staat zich optimaal voor te bereiden op het aanstaande consult met de medisch specialist.



2. Is BesteSpecialisten.nl 100% onafhankelijk?

Ja, BesteSpecialisten.nl is 100% onafhankelijk. Een dergelijk platform kan alleen betrouwbaar zijn als het onafhankelijk is.



Voor de patiënt



3. Zijn en blijven mijn reviews anoniem?

Ja, als u er voor kiest anoniem een review te plaatsen zal dit zo blijven.



4. Waarom is mijn review niet direct zichtbaar?

Alle reviews worden getoetst aan de hand van de review-richtlijnen, dit vergt tijd. We streven er naar de review zo snel mogelijk zichtbaar te maken. Wanneer dit zover is, dan krijgt u daar bericht van.



5. Hoe werkt het review-systeem?

Het overall-cijfer is een gewogen gemiddelde dat berekend wordt uit de opgegeven waarderingen. De verschillende aspecten van een consult bij een medisch specialist of kliniek worden beoordeeld op een schaal van 0 tot 10. Klikt u voor de complete review en voor hoe de waardering tot stand is gekomen op het overall-cijfer. Elke review wordt getoetst aan de hand van onze de review-richtlijn. review-richtlijnen.



6. Hoe komt het overall-cijfer tot stand?

Het cijfer dat rechtsboven de review staat is een gecombineerd getal van de lossen onderdelen die gereviewed worden. Het is echter geen gemiddelde. Zo telt de mate van aanbeveling het zwaarst mee en de mate van innovatie wat minder. Door op het cijfer te klikken zijn de details van de review in te zien.



7. Mijn specialist staat er niet tussen, wat kan ik doen?

Wanneer een specialist niet te vinden is, kun je deze toevoegen via 'Specialist toevoegen'. Door een aantal stappen te doorlopen wordt het profiel aangemaakt. De redactie checkt uiteraard of de opgegeven informatie klopt.



Voor de specialist



8. Ik ben een medisch specialist, kan ik een eigen profiel claimen en wat kan ik ermee?

Ja, dat kan. Via de button ‘claim profiel’, kunt u door een paar stappen te doorlopen uw eigen profiel claimen. De redactie controleert of de opgegeven informatie klopt en geeft het profiel vrij. U kunt vervolgens inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.

Verificatie van uw identiteit is noodzakelijk om uw profiel te kunnen claimen. Verificatie verloopt onder andere door een kopie van een geldig identificatiebewijs te uploaden. Dit vragen wij om er zeker van te zijn dat alleen de specialist zelf beschikking krijgt over zijn profiel. Wilt u op een nóg veiligere manier uw ID met ons delen? Maak dan gebruik van de KopieID-app van de overheid, KopieID-app van de Rijksoverheid. Door het kopie te uploaden kunnen we uw identiteit verifiëren waarna het document uit ons systeem wordt verwijderd.

Via het profiel kunt je informatie over uzelf delen. Denk aan het aantal jaren ervaring, de meest verrichte behandelingen en een eventuele promotie. Nadat u bent ingelogd op uw profiel kunt u gegevens updaten. Tevens kunt u éénmalig reageren op een review.



9. Er is een review over mij geschreven waar ik op wil reageren, wat kan ik doen?

Als medisch specialist is het mogelijk eenmalig op een review te reageren. Dit kan via de knop 'reageer' dat onder de review staat weergegeven wanneer u bent ingelogd (zie 8).



10. Er is een review over mij geschreven welke ik wil laten verwijderen, wat kan ik doen?

Om een review, welke uw persoon aangaat, te laten verwijderen dient een op feiten gebaseerde verklaring te worden opgesteld waarin duidelijk naar voren komt dat de geplaatste review onjuist is. Pas wanneer een dergelijk bezwaar is gestuurd naar info@bestespecialisten.nl wordt het in behandeling genomen, waarna de review eventueel verwijderd wordt.



11. Kan ik specifieke gegevens als specialist of zorginstelling laten verwijderen van mijn profiel?

Gezien het feit dat BesteSpecialisten.nl gebruik maakt van openbaar, online beschikbare informatie worden dergelijke gegevens in beginsel niet verwijderd. Als uit een verklaring blijkt dat omtrent uw persoon en/of kliniek sprake is van bijzondere omstandigheden kunnen we besluiten uw gegevens niet op BesteSpecialisten.nl te tonen.



12. Kan ik mijn profiel als specialist of zorginstelling laten verwijderen?

Indien u een profiel heeft geclaimd (zie 8.) en toegewezen heeft gekregen kunt u op verzoek, met een goede onderbouwing van de reden, uw profiel laten verwijderen.
Dit verzoek kunt u via het contactformulier indienen. Ook deze verificatie is nodig om er zeker van te zijn dat daadwerkelijk alleen een eigen profiel wordt verwijderd.



Mijn vraag staat er niet tussen, wat kan ik doen?

U kunt voor alle overige vragen een bericht sturen via het contactformulier.



Hoe kan ik adverteren op BesteSpecialisten.nl?

Stuur ons een bericht via het contactformulier voor meer informatie.




Informatie tbv consult


Email:
We zijn uw verzoek aan het verwerken...