Help ook anderen met een review na uw behandeling. Voer uw behandeldatum en emailadres in en krijg een herinnering.
Email:
E-Mail:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten?
Zoek uw specialist of instelling en plaats een review.

Er is geen specialist of instelling gevonden naar aanleiding van uw zoekopdracht. Verander uw zoekopdracht of:

Specialist toevoegen Instelling toevoegen
Terug naar overzicht
Help ook anderen met een review na uw behandeling. Voer uw behandeldatum en emailadres in en krijg een herinnering.
Email:

Gemiddelde score 7,86 Uit 3 reviews

Vergelijkbare klinieken

Aanmelden nieuwsbrief

Ad

Dermatologisch Centrum Amstel & Vechtstreek
J. Homan van der Heideplein , 3604 DK Maarssen, Nederland

Reviews
Plaats review
Specialismen

Cijfer: 4,47

Details

Daphne, 34 jaar, vrouw. Op 21 jun 2017 Houten

21 jun 2017

Ik kwam voor een wrat op mijn neus dat de dokter al geconstateerd had. Na 45 min wachten was ik eindelijk aan de beurt. Eenmaal binnen vertelde de dermatoloog mij dat een wrat misschien wel nooit meer weg ging (ik ben 32 en voelde me net een heks) en dat ik met een puinsteem moest gaan schuren. Miss ging mijn lichaam de wrat opruimen. Ze wilde mij niet behandelen. De dermatoloog luisterde ook niet goed want ik had de wrat al meerdere keren laten bloeden maar moest het nog maar een keer proberen. Een vervolg afspraak was onmogelijk te maken en ben huilend naar huis gereden. Ik ben achteraf gebeld door de kliniek voor excuus maar toen had ik mijn wrat al laten verwijderen binnen 10 min bij huid therapeut Ellen van MediDerm! Mijn wrat is helemaal verdwenen. Net zoals mijn vertrouwen in de dermatoloog van amstel en rechtstreeks maarsen. Deze grap kosten mij dubbel tarief omdat consult wel gerekend werd.

via bestespecialisten.nl
04 feb 2015

Reviews via ZorgkaartNederland zijn tijdelijk niet beschikbaar

03 okt 2011

Reviews via ZorgkaartNederland zijn tijdelijk niet beschikbaar

  • Bereikbaarheid
    slecht
    goed
  • Parkeren
    afraden
    aanraden
  • Openbaar vervoer
    slecht
    goed
  • Bewegwijzering in het ziekenhuis
    onduidelijk
    duidelijk
  • Hygiëne
    slecht
    goed
  • Innovatie
    laag
    hoog
  • Catering
    beperkt
    uitgebreid
  • Privacy
    weinig
    veel
  • Verzorging verpleegkundigen
    slecht
    goed
  • Aandacht specialist
    weinig
    veel
  • Voeding
    slecht
    goed
  • Beschikbaarheid multimedia
    weinig
    veel



Uw gegevens ter verificatie.


LET OP! U dient de verplichte velden(*) naar waarheid in te vullen.


Dit emailadres is al geregistreerd, voer het bijbehorende wachtwoord in. Of kies een ander emailadres.
Het ingevoerde wachtwoord is onjuist. Probeer het nogmaals.

Wachtwoord vergeten?










Informatie tbv consult





Email:
We zijn uw verzoek aan het verwerken...